TR | EN
Staj

Duyurular:

Staj faaliyeti, çalışma yerindeki sorumlunun gözetiminde gerçekleştirilmelidir.

* Staj sigorta başvurusu uzaktan e-posta ile gerekli belgelerin staj komisyonu başkanına gönderilmesiyle yapılabilir. (Güncelleme: 08.07.2024)

* Staj sonrası işlemler esas itibariyle yüz yüze yapılacaktır. Dönem içinde ders kaydı olmayan ve Eskişehir dışında bulunan öğrenciler staj sonrası işlemleri gerekli belgeleri uzaktan e-posta ile staj komisyonu başkanına göndererek yapabilirler.(Güncelleme: 08.07.2024)

Uzaktan (çevrimiçi) teslim edilecek tüm belgelerde gerekli imzalar atılmış olmalı ve bu belgelerin taranmış halleri teslim edilmelidir.

* Staj sigorta başvuru belgeleri, staj başlangıç tarihine göre en erken 20 iş günü ve en geç 5 iş günü önce teslim edilmelidir. (Örneğin; 11 Eylül  tarihinde başlayacak bir stajın belgeleri 14 Ağustos-4 Eylül tarih aralığında teslim edilmelidir.)  Arka arkaya ara vermeden iki staj yapmak istediğinizde, iki işyerinin aynı formda gösterilmesi, ilk stajın başlangıç tarihi ve ikinci stajın bitiş tarihinin forma girilmesi, staj süresi olarak 20+20 gibi bir biçimde gösterilmesi gerekir.  Ara verecekseniz, sigorta çıkış ve tekrar giriş için 10 gün ara vermelisiniz. Ara verdiğinizde durumunuzu ikinci başvuruda belirtmeniz gerekiyor. (Güncelleme: 18,07,2024)

* Staj işlemlerinize başlamadan önce MMF Staj İlkeleri ile EEM Staj Yönergesini dikkatlice okuyunuz. (Güncelleme: 20.12.2022)
 

Elektrik Elektronik Müh. Bölümü Staj Komisyonu

Üyeler:

0 - Danışmanınız (Staj yerini onaylayan komisyon başkan vekili)

1 - Prof.Dr. Hasan Hüseyin ERKAYA (Komisyon Başkanı) (hherkaya@gmail.com)

2 - Prof.Dr. Salih FADIL

3 - Araştırma Görevlileri

İletişim:

eeestaj@ogu.edu.tr

 

İlkeler / Yönergeler / Belgeler

MMF Staj İlkeleri

EEM Staj Yönergesi

Dikey Geçiş Staj Dilekçesi

(Aşağıda belirtilen formların WORD formatlı halleri toplu olarak)

Staj Öncesi İşlemler

Staj öncesi işlemler için takip edilmesi gereken adımlar için tıklayınız.  Açılan belgeyi okumadan bu satırın altına geçmeyiniz. (Güncelleme: 09.07.2024)

Staj öncesi işlemler için gerekli belgeler aşağıdadır: (Güncelleme: 20.12.2022)

(Aşağıda belirtilen formların WORD formatlı halleri toplu olarak)

  • Staj Zorunluluk Belgesi (Staj yapacağınız firma istiyorsa buradan çıktı alıp doldurup firmaya verebilirsiniz)
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • İşyeri Stajyer Kabul Formu
  • Staj Komisyonu Onay Formu
  • Staj Başvuru Formu (Staj sigortası başvuru formu)
  • Staj Yeri İş Güvenliği Taahhütnamesi
  • Sigorta Talep Etmeme Formu (sigortayı staj yapacağınız firma yaptıracaksa)
  • Sağlık Provizyonu Müstehaklık Belgesi: Bu belge E-Devlet Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi'nden e-devlet şifresi ile giriş yapılarak çıktı alınarak hazırlanacaktır. E-Devlet üzerinden provizyon alınamıyorsa, il SGK Merkezine giderek, buradan provizyon belgesi alamadığınızı gösteren ıslak imzalı bir belge almanız gerekmektedir. SPAS Müstehaklık Belgesi almak için tıklayınız.

     
  • Staj Defteri (M3 binası bodrum katta yer alan kırtasiyeden temin edilebilir. Staja başlamadan temin etmeniz gerekir. Ders kaydı olmadığı için yerleşkeye gelemeyen kıdemli öğrenciler bu bağlantıda yer alan dokümanın çıktısını alabilirler.)

 

Staj Sırası İşlemler

  • Staj defterleri silinmez bir kalem kullanılarak okunaklı bir el yazısı ile günlük olarak ve yapay zeka desteği olmadan doldurulmalıdır. 
  • Staj defterlerini doldururken, bölüm staj yönergesinin ilgili maddelerine uyulmalıdır.
  • Bölüm staj yönergesine uygun hazırlanmamış defterler (imza eksik, kaşe eksik, onay eksik, vb.) kabul edilmeyecektir.
 

Staj Sonrası İşlemler

Staj sonrası işlemler için takip edilmesi gereken adımlar için tıklayınız. (Güncelleme: 20.12.2022)
Staj ücretleri ile ilgili belgeler eeestaj@ogu.edu.tr adresi üzerinden olabildiğince erken bir tarihte teslim edilebilir.  

Staj defteri ve beraberindeki diğer gerekli belgeler danışmana teslim edilmelidir. (Güncelleme: 10.05.2023)

Staj sonrası işlemler için gerekli belgeler aşağıdadır: (Güncelleme: 20.12.2022)

 

ÖNEMLİ: Bölüm staj yönergesine uygun hazırlanmamış defterler (imza eksik, kaşe eksik, onay eksik, vb.) kabul edilmeyecektir. İlgili yönerge maddelerini dikkatlice okuyunuz!

Daha önemliBirinci sınıfa 2021 yılında başladıysanız, 40 günlük stajınız tamamlandığında Mezuniyet Değerlendirme tablosunda Dördüncü Sınıfta Practical Training grubu altında bulunan  151227651 PRACTICAL TRAINING  dersine kayıt yaptırmanız gerekiyor. Practical Training dersi 2024-2025 Güz yarıyılından itibaren her yarıyıl açılacaktır.  Mezuniyet Değerlendirme tablosunda bu ders görünmeyen öğrencilerin bu derse kaydolmaları gerekmez.